Twoje konto

Zaloguj Zarejestruj
0.00
0 szt

Koszyk

Koszyk pusty

Rebranding – czyli Tarasola odświeża wizerunek

Zmieniają się czasy, trendy, produkty. Wszystko się zmienia. W zasadzie jedyną stałą rzeczą w życiu, jak twierdził Heraklit z Efezu, jest właśnie zmiana. Dlatego, zmienia się i marka Tarasola. 

 

Geneza zmiany

Impulsem do rebrandingu był projekt nowej strony internetowej. Chcieliśmy, aby strona była bardziej użyteczna, lepiej prezentowała nasze produkty oraz wpisywała się w najnowsze trendy i potrzeby promocji w internecie. Powstał projekt i od razu było wiadomo, że jeśli w pełni chcemy wyglądać nowocześnie nasze logo też musi zostać zmienione. Tak też się stało. Za projekt strony oraz lifting logo odpowiada firma Xann Marketing. 

 

Lifting logo

Sygnet (symbol) pozostał ten sam, zmienił się font użyty w nazwie i sposób zapisu oraz kolorystyka (zrezygnowaliśmy z koloru złotego).

 

More than pergola

Zmienił się również claim – używane do tej pory hasło „Cień dobry” zastąpiliśmy hasłem „More than pergola”. Postawiliśmy na hasło w języku angielskim, ponieważ jest ono na tyle proste, że z pewnością będzie zrozumiałe na rynku polskim, a pozwoli nam na stosowanie w działaniach skierowanych na eksport. Używane do tej pory hasło „Cień dobry” miało tylko sens i swój smaczek jedynie na rynku polskim. Ponadto nowe hasło tłumaczy, dlaczego nasze produkty nazywamy tarasolami, a nie pergolami. Tarasola, to coś więcej niż pergola, to najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie zadaszeń tarasu, jakie są dostępne na rynku. 

 

Zmiana na lepsze

Zmiany często budzą opór. Wymagają dodatkowej pracy, odrzucenia starych nawyków, czasu na przyzwyczajenie się do nowego. Są jednak nieodłącznym elementem rzeczywistości i są potrzebne, gdy chce się iść do przodu. Mamy nadzieję, że zmiana naszego wizerunku będzie odebrana przez Was jako zmiana na lepsze. 


 

Ta strona korzysta z plików Cookie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności